This post is also available in: RU (RU)

Доставка, оплата та повернення товару

ДОСТАВКА

Доставка замовлень по Україні здійснюється протягом 2-5 робочих днів, в залежності від наявності, а також швидкості обробки замовлення кур’єрською службою. Всю детальну інформацію Ви зможете уточнити у менеджера магазину.

Способи замовлення і отримання товару
1.Самовивоз зі складу ” Нової поштою “. Відправка при замовленні від 3х пляшок оплачується замовником за тарифами перевізника . Відправка при замовленні від 12 пляшок оплачується інтернет магазином www.jivakombucha.com.ua .

2. Адресна доставка кур’єрською службою «Нова Пошта » За тарифами перевізника .

Увага! Згідно умов самовивозу, посилка може зберігатися на складі служби доставки 5 робочих днів. Якщо в зазначений термін посилка не буде затребувана одержувачем, замовлення буде повернений в інтернет-магазин info@www.jivakombucha.com.ua
3 . Кур’єрська доставка до двері . Ця форма доставки можлива тільки в межах м.Києва при замовленні від 12 пляшок.

Відносно доставки замовлень кур’єрською службою діють наступні правила:
– кур’єр доставляє товар тільки на точну адресу;
– передача кур’єром товару, а також його оплата, проводяться тільки в приміщенні;
– при доставці товару в громадські місця (магазини, ресторани і т.п.) його передача клієнту і грошові розрахунки можливі тільки в офісній частині, а при доставці в житлові будівлі, тільки в квартирі;
– кур’єр не уповноважений консультувати з технічних або комерційних питань, а також виконувати будь-які доручення клієнта;
– всі взаєморозрахунки повинні бути проведені протягом не більше 15 хвилин;
– доставка здійснюється з 10 : 00 до 19 : 00, за винятком суботи, неділі та офіційних святкових днів;
– посилка буде вручена вам кур’єром після всіх взаєморозрахунків.
ОПЛАТА
Ми пропонуємо наступні способи оплати: Готівкою кур’єру при отриманні товару (тільки в місті Києві)
Оплата за допомогою карт Visa / MasterCard через послугу Liqpay на нашому сайті Оплата за допомогою банківських карт До оплати приймаються банківські картки Visa і Mastercard .


Jivakombucha.com.ua НЕ має доступу до ваших банківських даних і не зберігає інформацію про вашу карту. Самий процес оплати проходить на сервері платіжної системи, саме там ви вводите ваше ім’я, номер карти, термін її дії. Сервер перевіряє не тільки ваші дані, але і дані Jivakombucha.com.ua : проводить ідентифікацію магазину, перевіряє наявність прав на здійснення платіжних операцій в інтернеті. Вся інформація зашифрована і не доступна в інтернеті стороннім особам.
ПОВЕРНЕННЯ
Повернення товару належної якості – Якщо товар ще не отримано – ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши Службу підтримки Клієнтів. Для цього необхідно відправити номер замовлення в повідомленні про скасування за адресою info@www.jivakombucha.com.ua або передзвонити за номером 044 332 35 82 – Якщо ви вже отримали товар – можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару), заповнивши онлайн-заяву на повернення, повідомивши нам про повернення поштою на info@www.jivakombucha.com.ua або передзвонити за номером 044 332 35 82 .
Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка) споживчих властивостей і при дотриманні умов зберігання зазначених на етикетці, а також документа, що підтверджує факт покупки і оплати (товарна накладна, видаткова накладна або копія квитанції оплати).
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Якщо вам був переданий товар неналежної якості, щоб ми змогли повернути вам гроші, будь ласка – оформите онлайн-заяву на повернення. Після розгляду заяви з вами зв’яжеться оператор служби клієнтської підтримки для підтвердження повернення.
Для повернення товару після повідомлення нам необхідно:
1. Заповнити форму повернення в вашому особистому кабінеті на сайті або звернутися на пошту info@www.jivakombucha.com.ua
2. Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, всі пломби, ярлики та етикетки, що додавалися до товару.
3. Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання) відправити пакет із замовленням на 18 відділення Нової Пошти – службою доставки «Нова Пошта»